Danske internetselskabers kamp om kundernes loyalitet i 2017

I årets BranceIndex Internet undersøgelse får Waoo for sjette gang i træk den højeste placering på loyalitetsindekset og kåres derved som internetselskabet i 2017 med de mest loyale kunder.

Udover at kortlægge hvilke internetselskaber, der har de mest loyale kunder, giver undersøgelsen indblik i hvordan de 3386 udspurgte privatkunder vurderer deres internetudbyder på centrale områder som Image, Servicekvalitet, Produktkvalitet og Værdi for pengene.

Waoo suverænt i front

For sjette år i træk placerer Waoo sig i toppen af LoyalitetsIndex™ i BrancheIndex Internet undersøgelsen. Med en score på 69 indekspoint ligger Waoo et godt stykke over branchens relativt lave gennemsnit på 54 indekspoint og formår derved fortsat at holde en pæn afstand til konkurrencen.

BrancheIndex Internet 2017

Direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group ser spændende muligheder i Waoo's netop offentliggjorte fremtidsplaner; "I den kommende tid vil Waoo gøre sine fiberprodukter tilgængeligt i nye dele af Sjælland i samarbejde med elselskabet Fibia. Det bliver interessant at se, hvordan konkurrencen vil udspille sig i Københavnsområdet, hvor YouSee på nuværende tidspunkt er den største spiller".

Få mere information om BrancheIndex Internet

Kontakt researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 7025 2627, hvis du vil vide mere om resultaterne.

BrancheIndex Internet i pressen

BrancheIndex Internet møder hvert år interesse fra de danske internetselskaber og den danske presse.

Se presseomtale af BrancheIndex Internet

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet