Hvilket mobilselskab har de mest loyale kunder i 2017

Ifølge årets BrancheIndex Mobil undersøgelse, er CBB Mobil det selskab blandt de ni undersøgte, der har de mest loyale kunder.

I undersøgelsen kortlægges 2800 privatkunders loyalitet og tilfredshed med deres mobiludbyder. De undersøgte mobilselskaber bliver yderligere vurderes af kunderne ud fra fire centrale områder; Image, Produktkvalitet, Servicekvalitet og Værdi for pengene.

CBB Mobil vinder kundernes loyalitet

Med 74 indekspoint ligger CBB Mobil i front i LoyalitetsIndexet™ i årets BrancheIndex Mobil undersøgelse med 74 indekspoint, efterfulgt af Call me, som sidste år fik den højeste score på kundeloyalitet, men nu indtager en andenplads med 71 indekspoint. Med 68 point, placerer Telmore sig som nummer tre i årets undersøgelse, efterfulgt af OiSTER (67 indekspoint) og 3 Mobil (62 indekspoint).

Branche Index -Mobil -2017_index

Direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group ser bekymret på de større selskabers bundplaceringer i undersøgelsen. "De store selskaber magter stadig ikke at skabe en oplevelse af tilfredshed og loyalitet, som kan matche de mindre selskaber. På trods af muligheden for en helt anden effektivitet og storskala drift, så halter de store selskaber efter på næsten alle parametre i undersøgelsen".

Få mere information om BrancheIndex Mobil

Kontakt researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 7025 2627, hvis du vil vide mere om resultaterne.

BrancheIndex Mobil i pressen

BrancheIndex Mobil møder hvert år interesse fra de danske mobilselskaber og den danske presse.

Se presseomtale af BrancheIndex Mobil

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet