Indsigt i de danske salgsafdelinger

Loyalty Group gennemfører hvert år CSO Index, som er en af Danmarks mest omfattende undersøgelser blandt salgsansvarlige. Formålet er at afdække tendenser og fokusområder i de danske salgsafdelinger.

Resultater fra CSO Index

Den seneste CSO Index undersøgelse viste blandt andet at:

  • 78 % af de salgsansvarlige ser det som deres vigtigste mål at øge salgseffektiviteten.
  • 40 % af salgsafdelingerne endnu ikke har implementeret et CRM-system.
  • 44 % af salgsafdelingerne ikke måler kundernes tilfredshed og loyalitet.
  • 29 % af salgsafdelingerne ikke har en decideret struktureret salgsproces.

*Bemærk, at resultaterne ikke må gengives uden tydelig kildeangivelse (CSO Index 10, Loyalty Group)

Få ny viden og inspiration til salgsarbejdet

CSO Index er en oplagt inspirationskilde for salgsansvarlige og andre, der arbejder med salg i hverdagen. Du får indblik i, hvilke udfordringer og målsætninger, der står øverst på de salgsansvarliges agenda netop nu.

 
CSO Index i pressen

CSO Index bliver hvert år præsenteret på en række seminarer, i vores nyhedsbrev LoyaltyNews og i relevante medier. CSO Index er blandt andet blevet omtalt i Børsens Mediemarked og på mercuri.dk.

Se presseomtale af CSO Index her


Du er velkommen til at kontakte Mikkel Korntved på e-mail mk@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om CSO Index.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet