JavaScript lader til at være slået fra i din browser.
For at bruge alt funktionalitet på denne hjemmeside, bliver du nød til at slå Javascript til.
Ser du en udfordring i at planlægge og finde de mest relevante uddannelser til medarbejderne?
Du mangler måske overblik over, hvilke kompetencer, der skaber optimal værdi for den enkelte medarbejder, virksomheden og ikke mindst kunderne.
Uddannelsesplaner uden klare mål kan bedst beskrives som en udgift for virksomheden. Medarbejderne bliver ikke klædt på til at skabe øget værdi for kunderne, og virksomheden høster ikke det økonomiske udbytte.
Konsekvenserne er, at du:
CustomerStudy giver dig viden om kundernes tilfredshed, oplevelser og forventninger til samarbejdet. På den baggrund kan du målrette uddannelserne, så medarbejdernes kompetencer modsvarer kundernes behov.
Employee Study giver dig samtidig viden om den enkelte medarbejders tilfredshed, engagement og udviklingspotentiale. Med denne viden, kan du planlægge uddannelse, der både motiverer og udvikler den enkelte medarbejder.
Fokus på både kundernes og medarbejdernes behov er vejen til effektive uddannelsesplaner, der skaber optimal værdi hele vejen rundt.
Få overblik over vores løsninger.
Se vores kundecases og udtalelser.
Hent inspiration i vores artikelarkiv.