Kundeorientering – skab reelle forandringer i 2019

Et nyt år er i gang, og har du ansvaret for at styrke kundeorienteringen, er det på tide at sætte både tempoet og ambitionerne i vejret.

Internationale studier peger på, at langt de fleste virksomheder står stille, når det handler om at styrke kundeoplevelsen.

Virksomhederne har fokus på "quick-wins" i stedet for at investere i indsatser, som reelt skaber værdi for kunder og forretning. Samtidig stiger kundernes forventninger og presser virksomhederne til at levere endnu bedre kundeoplevelser for ikke at tabe terræn.

20 % af virksomhederne vil opgive at konkurrere på kundeoplevelsen og i stedet ty til prisnedsættelser for at opnå hurtige resultater (kilde: Forrester).

Runner _small2

7 anbefalinger til at opnå resultater

De virksomheder, der formår at holde fokus på og styrke kundeoplevelsen, vil have en klar konkurrencefordel, når støvet har lagt sig. Spørgsmålet er, om din virksomhed er med 

Vi har samlet Loyalty Groups 7 bedste anbefalinger til, hvordan du får succes med kundeorienteringen i 2019. Spørgsmålet er, om din virksomhed er med forrest eller bagerst i feltet?

Vis mig Loyalty Groups 7 anbefalinger


Bog
Få vores ledelseshåndbog gratis som e-bog

Hent mere inspiration i vores praktiske ledelseshåndbog "Kundeorienteret?", som du kan få som e-bog - helt gratis. 

På bare 99 sider hjælper bogen dig med at takle de typiske barrierer for en lønsom kundeorientering. 

Bogen indeholder cases og erfaringer fra internationale topledere hos bl.a. Danfoss, Phillips, Lexus, Noma og Metro Bank. 

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet