Danske internetselskabers kundeloyalitet i 2019

For ottende gang opnår Waoo den højeste placering i årets BrancheIndex Internet og formår derved at fastholde sin position som internetselskabet med de mest loyale kunder.

Ud over resultater for LoyalitetsIndex™ bidrager dette års BrancheIndex Internet-undersøgelse med viden om 3283 internetkunders vurdering af deres internetselskab på centrale områder så som Produkt- og Servicekvalitet, Image og Værdi for pengene. Undersøgelsen giver derudover indsigt i kundernes årsager til skift fra tidligere selskab og viden om, hvilket selskab de ville vælge, hvis de i dag skulle skifte.

Waoo fortsat frontløber

For ottende år i træk opnår Waoo en topplacering i LoyalitetsIndex™ i BrancheIndex Internet-undersøgelsen. Med en score på 68 indekspoint bibeholder Waoo derved førstepladsen i årets undersøgelse, mens branchens gennemsnit på 56 indekspoint viser en overordnet positiv udvikling siden sidste år.

BrancheIndex Internet 2019

Direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group ser en kombination af produkt og image som nogle af årsagerne til Waoos fortsatte topplacering i Loyalitetsindekset:

- Waoos fokus på produkt i form af fiberteknologi og et stærkt image er bla. med til at sikre selskabets frontplacering i BrancheIndex Internet. I takt med stigende digitalisering er kravene til familiens internetforbindelse kun blevet forøget, og Waoo har fortsat succes med at kommunikere om denne problemstilling og levere fremtidssikrede produkter og løsninger.

Læs udtalelse fra Waoo her

 

Få mere information om BrancheIndex Internet

Kontakt researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 7025 2627, hvis du vil vide mere om resultaterne.

BrancheIndex Internet i pressen

BrancheIndex Internet møder hvert år interesse fra de danske internetselskaber og den danske presse.

Se presseomtale af BrancheIndex Internet

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet