Her er mobilselskabet med de mest loyale kunder

Ifølge nye tal fra BrancheIndex Mobil 2019 indtager Call me førstepladsen, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder. 

I undersøgelsen BrancheIndex Mobil har Loyalty Group kortlagt 3474 mobilkunders loyalitet, tilfredshed og oplevelser med deres mobilselskab. 

Call me tager igen førsteplads på kundeloyalitet

Samlet set er Call me mobilselskabet med de mest loyale kunder i undersøgelsen. 

Brancheindex Mobil 2019

Figur 1:  Loyalitetsindeks blandt mobilselskaber (indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer)

Kunderne har blandt andet svaret på spørgsmål om selskabets produkt- og servicekvalitet, håndtering af klager og evne til at skabe værdi for pengene.

Det er godt at være den lille i klassen. I hvert fald hvis man er teleselskab

"De tre podiepladser udgøres af mindre selskaber med simplere produkter og struktur til kundehåndtering. De mindre selskaber er ofte bedre til hurtig omstilling ifht. kundernes ønsker og behov. Samtidig oplever kunderne ofte, at de har en lidt mere skarp profil ifht. priser og service end de store selskaber", siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group. 

Få mere information om undersøgelsen

Kontakt researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon 7025 2627, hvi s du vil vide mere om resultaterne fra BrancheIndex Mobil 2019. 

Se presseomtale af BrancheIndex Mobil

 

Artikler

Hent inspiration i
vores artikelarkiv.

 

Research

Læs om vores egne undersøgelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet