JavaScript lader til at være slået fra i din browser.
For at bruge alt funktionalitet på denne hjemmeside, bliver du nød til at slå Javascript til.
Arbejdet med at skabe loyale kunder er ikke klaret med en årlig kundeanalyse. Hvis du vil styrke kundeloyaliteten, er du nødt til at se på virksomhedens evne til at skabe oplevet værdi gennem hele Kundens Livscyklus.
Vi hjælper sig med at afdække de vigtigste kontaktpunkter mellem din virksomhed og kunderne. På baggrund af en kontaktpunktsanalyse kan vi vurdere hvilken kundeviden, din organisation har behov for, og hvordan du kan anvende den aktivt til at optimere kundeoplevelsen.
Kundens Livscyklus er opdelt i 6 forskellige faser, som er kendetegnet ved hver deres forretningsmæssige udfordringer og indsatser.
I stedet for at gætte dig til, hvordan du kan styrke kundeoplevelsen og øge indtjeningen, anbefaler vi, at du spørger dine kunder. På den måde kan du målrette dine indsatser på baggrund af konkret viden og ikke bare tidligere erfaringer og mavefornemmelser.
Vi bestræber os altid på at rådgive dig på baggrund af viden og arbejder efter en gennemtestet proces i 5 trin. Vores arbejdsproces sikrer, at du har det rette grundlag, når du skal implementere kundeorienterede forandringer i din virksomhed.
Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.
Få overblik over vores løsninger.
Se vores kundecases og udtalelser.