Medarbejderne er nøglen til øget kundeloyalitet

Vil du styrke kundeloyaliteten, er det altafgørende, at du får medarbejderne til at brænde for sagen. 

MedarbejdermotivationAdskillige analyser slår fast, at der er en klar sammenhæng mellem medarbejderengagement og kundetilfredshed og -loyalitet.

Engagerede medarbejdere er klar til at yde den ekstra indsats, som gør, at kunderne kommer igen og anbefaler virksomheden til andre.

Strander de gode intentioner?

Arbejdet med at gøre medarbejderne til ambassadører for den gode kundeoplevelse er dog ikke uden udfordringer. Ofte kræver det ændringer i medarbejdernes måde at tænke og agere på.

Måske har du allerede oplevet, at initiativerne for en bedre kundeoplevelse strander eller møder modstand, når de skal realiseres i hverdagen?

Tænd ilden hos medarbejderne

Hos Loyalty Group har vi mange års erfaring med at motivere medarbejdere til at skabe bedre kundeoplevelser.  Vi kan blandt andet hjælpe dig med at:

  • Måle medarbejdernes engagement og loyalitet
  • Overbevise dem om værdien af loyale kunder
  • Opstille styringsmål i arbejdet med kundeloyalitet
  • Definere processer for den gode kundeoplevelse
  • Træne medarbejderne i bedre kundehåndtering.

Kontakt for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at tænde ilden hos medarbejderne og skabe fremdrift i det videre arbejde med kundeloyalitet.

Dine udfordringer

Læs om de udfordringer, vi kan hjælpe med.

 

Kundecases

Se vores kundecases og udtalelser.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet