Fokus på danske mobilkunders loyalitet

Brancheindex -mobil

Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med og loyalitet overfor deres mobilselskab.

Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.

Resultater fra BrancheIndex Mobil 2018

BrancheIndex Mobil 2018 kortlagde 3474 mobilkunders overordnede tilfredshed med og loyalitet over for deres mobilselskab. Kunderne vurderede samtidig deres oplevelser inden for centrale områder som:

  • Produktkvalitet
  • Servicekvalitet
  • Image
  • Værdi for pengene
  • Klagehåndtering.

Resultaterne viser en markant fremgang på kundeloyalitet på tværs af selskaberne ift. sidste år. Call me indtager førstepladsen som selskabet med de mest loyale kunder.

Læs nyheden: Her er er mobilselskabet med de mest loyale kunder

 

BrancheIndex Mobil i pressen

BrancheIndex Mobil møder hvert år interesse fra de danske mobilselskaber og den danske presse.
Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.

Se presseomtale af BrancheIndex Mobil

 

Få mere information om BrancheIndex Mobil

Du er velkommen til at kontakte researchchef Lars Jepsen på e-mail lj@loyaltygroup.dk eller telefon +45 7025 2627, hvis du vil vide mere om BrancheIndex Mobil.

Bestil beskrivelse af BrancheIndex her




Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet