BMW vinder Loyalty Award

Vinder: BMW
Branche: Auto
År: 2014
Land: Danmark

BMWBMW har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale bilkunder i Danmark i 2014. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af BMW´s loyalitetsresultater i undersøgelsen AutoIndex 2014.

Hvorfor har BMW opnået de mest loyale kunder?

- Vi har brugt mange ressourcer på yderligere at forbedre kundeorienteringen hos både forhandlere, serviceværksteder og internt hos BMW Danmark, og det er naturligvis altid dejligt, når indsatsen bærer frugt. Den stærke kundeloyalitet har gennem flere år ligget på et konstant højt niveau, og vi vil naturligvis gøre alt for at fastholde dette niveau.

- Førstepladsen og den medfølgende pris betyder meget for hele BMW organisationen i Danmark. Hver enkelt forhandler og serviceværksted modtager en udgave af prisen, så den også bliver synlig lokalt.
Jan Askholm, Adm. direktør

Hvad betyder det for BMW at få en Loyalty Award?

- Den fornemme pris er en blåstempling af alle vores indsatser på de enkelte områder. Vi vil naturligvis bruge den i vores eksterne markedsføring sammen med vores førsteplads i AutoIndex 2014.
Internt opfattes det som et stort skulderklap til både forhandlere, serviceværksteder og på hovedkontoret. Det giver os alle ekstra blod på tanden for at opretholde den loyalitet, som vores kunder har vist os.
Mette Lolholm, Corporate Communications Specialist

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet