BMW vinder Loyalty Award 2015

Vinder: BMW
Branche: Auto
År: 2015
Land: Danmark

BMWBMW har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale bilkunder i 2015. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af BMW´s loyalitetsresultater i undersøgelsen AutoIndex 2015.

Hvorfor har BMW opnået de mest loyale kunder?

- Vi er stolte over resultatet og ser det som en blåstempling af vores målrettede indsats for konstant at forbedre kundeorienteringen hos både forhandlere, serviceværksteder og internt hos BMW Danmark. Vi vil gerne sige stor tak til de mange kunder, som for fjerde år i træk har peget på os som vindere af AutoIndex, og vi kan garantere, at vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at fortsætte den positive udvikling. Diplomet, som er det synlige bevis, vil blive hængt op i alle BMW forretninger, og dermed minde om vigtigheden af kundetilfredshed hver eneste dag.
Jan Askholm, adm. Direktør

Hvad betyder det for BMW at få en Loyalty Award?

- Bag det fornemme resultat ligger der en målrettet indsats fra hele BMW organisationen. Resultatet går godt i tråd med BMW Groups kontinuerlige fokus på kundetilfredshed, produktkvalitet, innovation og bæredygtighed. BMW Group er af Dow Jones Sustainability Index igen i 2014 kåret som verdens mest bæredygtige bilproducent, og vi er netop af Reputation Institute kåret som den mest velrenommerede virksomhed i verden.
Mette Lolholm, Corporate Communications Specialist

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet