Call me vinder Loyalty Award 2015

Loyalty Award 2015 - CallmeVinder: Call me
Branche: Mobil
År: 2015
Land: Danmark

Call me har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2015.

Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Call me's loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2015.

Nicolaj Løwe, Loyalty Manager and Head of Product Development i Call me udtaler:

Hvorfor har Call me de mest loyale kunder i 2015?

Det håber vi skyldes vores fokus på, hvad der skal til for at vi mennesker trives i hverdagen - både blandt medarbejdere og kunder. Call me er med andre ord mobilselskabet med et hjerte til forskel, og det gør alle medarbejdere alt for at udleve hver dag, ved at tage både hjerne og hjerte med på arbejde. Det tror vi på, at kunderne kan mærke og det udmønter sig også i mange kerende tiltag overfor eksisterende kunder. Samtidig har vi mange fantastiske partnerskaber i vores Tal ordentligt bevægelse, som er med til at glæde og begejstre rundt om i landet hver dag.

Hvad betyder det for Call me at modtage en Loyalty Award?

Det første vi tænkte, da vi fik beskeden var WAUUW - dette er et meget stort skulderklap fra kunderne om, at vi har fokus de rigtige steder - og at vi skal fortsætte den rejse vi er på. Så vi er meget taknemmelige og helt vildt glade over at vi får lov til at opleve dette. Det er DREAM COME TRUE. Mobilbranchen er en uigennemskuelig størrelse for de fleste mennesker. Vi håber, at denne anerkendelse fra kunderne vil gøre nye kunder ekstra trygge i deres valg af Call me som deres næste mobilselskab.

Se hvordan Call me fejrer deres LoyaltyAward

 

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet