Call me vinder Loyalty Award 2016

Call me - Loyalty Award 2016Vinder: Call me
Branche: Mobil
År: 2016
Land:Danmark

Call me har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2016.

Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Call me's loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2016.

Nicolaj Løwe, Loyalty Manager and Head of Product Development i Call me udtaler:

Hvorfor har Call me de mest loyale kunder i 2016?

Det skyldes til dels, at lysten til at yde en exceptionel og individuel god kundeservice, er en naturlig del af vores virksomheds DNA. Alle medarbejdere har oprigtigt hjertet med i alle kontaktpunkter, hvor vi møder kunderne. Vi vil kundernes bedste, fordi høj kundetilfredshed er med til at vi kan differentiere os, og gøre en reel forskel i en branche, hvor fokus traditionelt altid har været på pris. Det er derfor vi med stolthed tør fremstå som mobilselskabet med et hjerte til forskel. Det kommer også til udtryk i de mange partnerskaber under Tal ordentligt bevægelsen, som er med til at understrege, at Call me virkelig kan og vil påtage sig et samfundsansvar.

Hvad betyder det for Call me at modtage en Loyalty Award?

Vi modtog beskeden med enorm begejstring. Ikke kun over at vi vandt awarden, men lige så meget fordi vi nu har vunder titlen to år i træk. Det beviser, at det ikke var en tilfældighed sidste år, men derimod er et endegyldigt bevis på, at vi gør en kæmpe forskel, i den måde vi behandler vores kunder på. Det har faktisk betydet så meget for os, at vi straks benyttede lejligheden til at takke alle vores fantastiske kunder - for uden dem havde vi ikke været i stand til at nå så langt som vi har gjort de sidste mange år. Af hjertet tak.

Se video fra Call me´s fejring

 

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet