Call me vinder Loyalty Award 2018

Call meVinder: Call me
Branche: Mobil
År: 2018
Land:  Danmark

Call me har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2018.

Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Call me's loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2018.

Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me udtaler: 

Hvorfor har Call me de mest loyale kunder i 2018? 

Det er der flere årsager til. Blandt andet har kollegaerne i kundeservice større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på vores kunders behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt. Vi favoriserer hos Call me heller ikke nye kunder for at lokke dem til. Derimod målretter vi flere tilbud til vores eksisterende kunder. Derudover tror vi på, at uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen. 

Hvad betyder det for Call me at modtage en Loyalty Award?

Det betyder utrolig meget for os. Det viser, at vores kunder også anerkender det store arbejde, vi i Call me gør for at give stærke produkter, en god service og samtidig sikre en bedre tone i samfundet for at styrke trivslen især blandt børn og unge. Det er også et kæmpe skulderklap til alle vores kollegaer, der hver dag arbejder for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Og vi skylder selvfølgelig vores mange kunder en stor tak for denne store ære.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet