Call me vinder Loyalty Award 2019

Call meVinder: Call me
Branche: Mobil
År: 2019
Land: Danmark

Call me har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2019.

Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Call me's loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2019.

Julie Nilsson, kommunikationschef i Call me, udtaler:

Hvorfor har Call me de mest loyale kunder i 2019?

Vi har fortsat det gode arbejde, som også resulterede i, at vi modtog Loyalty Award sidste år. Og i løbet af det seneste år har vi desuden arbejdet målrettet på at simplificere og forbedre vores digitale løsninger og kundernes muligheder for at betjene sig selv online. Vi meget glade og taknemmelige for, at Call me for fjerde gang siden 2015 løber med titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder.

Hvad betyder det for Call me at modtage en Loyalty Award?

Det er et kæmpe skulderklap til alle vores dedikerede kollegaer, der gør en positiv forskel for vores kunder hver eneste dag. Alt, hvad vi arbejder for, er at give vores kunder de bedste produkter og services, så de oplever os som den bedste leverandør af det, der næsten er blevet vores ét og alt - nemlig vores mobil. Det er et ansvar, som vi tager på os både i dialogen med vores kunder, men også i form af vores Tal ordentligt -bevægelse, der siden 2012 har arbejdet på at sikre en bedre tone og online trivsel i samfundet. Loyalty awarden er en flot og vigtig anerkendelse fra vores kunder, der viser, at vores mobilprodukter, kundeservice, selvbetjeningsløsninger og indsats for at sikre den gode tone i samfundet er påskønnet. 

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet