CBB Mobil vinder Loyalty Award

Vinder: CBB Mobil
Branche: Mobil
År: 2014
Land: Danmark

CBB Mobil

CBB Mobil har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2014. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af CBB Mobils loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2014.

CBB - BrancheIndex Mobil 2014

Mette Bakke, CEM Manager i CBB Mobil, udtaler: 

Hvorfor har CBB Mobil opnået de mest loyale kunder?

Vi har holdt fast i at være enkle og i øjenhøjde. Det er en del af CBB's kultur og gennemsyrer vores produkter, processer og ikke mindst vores kundeservice. Samtidig er kundetilfredshed og loyalitet et fokus, som vi har brugt ekstra kræfter og ressourcer på det seneste år. Bl.a har vi oprettet en customer care-afdeling, som følger op på gode og dårlige kundeoplevelser. 

Hvad betyder det for CBB Mobil at få en Loyalty Award?

Vi er stolte af, at vi har fået en Loyalty Award. Internt er det rart at få bekræftet, at vores indsats bærer frugt. Eksternt kan det bruges til vise kommende kunder, at vi er godt selskab. Og så har vi fået et stort ansvar, som vi fortsat vil arbejde hårdt på at leve op til.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet