CBB Mobil vinder Loyalty Award 2017

Vinder: CBB Mobil
Branche: Mobil
År: 2017
Land:  Danmark

Website_CBB_Loyalty-Award_2017CBB Mobil har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2017.

Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af CBB Mobils loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2017. 

Søren Meier Svendsen, Head of Customer Experience & Digitalization i CBB Mobil udtaler:

Hvorfor har CBB Mobil de mest loyale kunder i 2017?

Vi har siden CBB Mobils grundlæggelse altid haft kunden i fokus i alle beslutninger vi træffer. Den flotte pris mener jeg hænger sammen med vores transparente måde at drive forretning på og kundeindragelsen i produkt- og serviceudvikling. De seneste år har vi konkret gjort meget for at forsimple processer, vilkår m.m., hvilket sikrer en gnidningsfri kundeoplevelse, samtidig med at vi løbende har opgraderet indholdet i kundernes abonnementer i forhold til markedsudviklingen.

Hvad betyder det for CBB Mobil at modtage en Loyalty Award?

Vi er meget stolte over at modtage denne pris, som er baseret på kundernes besvarelser på tværs af alle teleselskaber. I et marked med så hård konkurrence bliver vi endnu engang bekræftet i at kvalitet til en god pris bliver værdsat af kunderne. Derfor stopper rejsen heller ikke her, da vi bliver ved med at investere i initiativer der forbedrer oplevelsen yderligere.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet