Irma vinder Loyalty Award 2013

Irma - Jesper UggerhøjVinder: Irma
Branche:
Dagligvarer
År:
2013
Land: Danmark

Irma har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale dagligvarekunder i 2013. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Irmas loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Dagligvarer 2013.

Jesper Uggerhøj, kædedirektør i Irma, siger om prisen:

Hvorfor har Irma opnået de mest loyale kunder?

En af de vigtigste årsager er, at vi prioriterer god kundeservice som en central del af vores forretningskoncept. Vi har klare retningslinjer for, hvordan yder en god service og har udpeget ambassadører, som skal få kundeservicekulturen til at leve ude i butikkerne.

Derudover har vi en høj medarbejderanciennitet, som betyder, at vores kunder møde de samme personer fra gang til gang. Vores fokus på skabe en god arbejdsplads har helt sikkert en afsmittende effekt på kundeloyaliteten.

Hvad betyder det for Irma at få en Loyalty Award?

Vores Loyalty Award bekræfter os først og fremmest i, at vi gør det rigtige, og er en anledning til at fejre med vores medarbejdere, at vi er på rette vej. Dagligvarebranchen er en branche, hvor kunderne ofte handler flere steder, og i det lys, er vi stolte af at have branchens mest loyale kunder.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet