Krifa vinder Loyalty Award

Krifa - Jonas MortensenVinder: Krifa
Branche: A-kasse
År: 2013
Land: Danmark

Krifa har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale a-kasse-medlemmer i 2013. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Krifas loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex A-kasse 2013.

Jonas Norgaard Mortensen, kommunikationschef i Krifa, siger om prisen:

Hvorfor har Krifa opnået har de mest loyale kunder?

I Krifa arbejder vi passioneret på at øge vores service og produkter til kunden. Vi vil gøre os fortjent til vores kunder og møde kunderne respektfuldt og tjenende netop hvor de er, som de er og med det, kunden har brug for. Den tilgang har sikret Krifa loyale kunder.

Hvad betyder det for Krifa at få en Loyalty Award?

Vi er meget stolte af vores Loyalty Award, fordi den er baseret på kundernes vurdering af os i forhold til vores nærmeste konkurrenter. Det er et skulderklap, som motiverer os til at gøre endnu bedre fremover, og som vi kan bruge til at skille os positivt ud på markedet.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet