Rema 1000 vinder Loyalty Award 2017

Vinder: Rema 1000
Branche: Dagligvarer
År: 2017
Land: Danmark

Rema 1000Rema1000 får for andet år i træk æren af at have de mest loyale dagligvarekunder i Danmark ifølge årets BrancheIndex Dagligvarer undersøgelse.

Hvorfor har Rema 1000 opnået de mest loyale kunder?

"Vi bruger meget tid og energi på at lytte til vores kunder og høre, hvad de efterspørger. Det er vigtigt, at vi fører et sortimentet i butikkerne, som dækker kundernes behov i hverdagen. Vi gør meget ud af at undgå, at kunderne går forgæves og bliver skuffede og sikre, at alle vores varer er til rådighed.
Ud over at sælge kvalitetsprodukter til en god pris, er service stadig en vigtig faktor. Vi uddanner vores personale til at give kunderne en god oplevelse, når de handler i vores butikker. Som kunde, er det vigtigt at føle, at der er nogen, der gider at lytte til en og hjælpe en. Det gør vi blandt andet ved at følge kunden hen til den vare, som kunden efterspørger. Derudover tror vi, at discount med holdning er vigtigt for kunderne, som betyder, at vi har fokus på madspild, økologi, sunde varer og rene varer."

Hvad betyder det for Rema 1000 at få en Loyalty Award?

"I og med at kunden er vores øverste chef, er det utrolig vigtigt, hvad kunden synes, og vi sætter stor pris på den anerkendelse, vi får fra kunderne ved at modtage en Loyalty Award. Det er et skulderklap til alle vores knap 11.000 ansatte, og det er med til at styrke ejerskabet og motivationen for at forsætte det gode arbejde fremover."

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet