Rema 1000 vinder Loyalty Award 2016

Vinder: Rema 1000
Branche: Dagligvarer
År: 2016
Land: Danmark

Website_Rema1000_Loyalty-Award_2017Rema 1000 modtager en Loyalty Award for de mest loyale dagligvarekunder i Danmark i 2016. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Rema 1000's loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Dagligvarer 2016.

Hvorfor har Rema 1000 opnået de mest loyale kunder?

Vi er rigtig stolte over, at vi har branchens mest loyale kunder. Det er en branche, hvor forbrugerne handler flere forskellige steder hver uge, og hvor pris er en afgørende faktor.
Vi tror, at kombinationen af god kvalitet til lave priser - altså value for money er en vigtig faktor. Et bredt sortiment, som stort set dækker alt til hverdagen og selvstændige købmænd, som hver dag gør deres bedste for at servicere og levere flotte butikker til vores øverste chef (kunderne) er altafgørende - vi må ikke skuffe vores kunder. Samtidig tror vi på, at vores discount med holdning - altså at vi tager et medansvar som dagligvarekæde omkring de varer vi sælger er vigtig. Vores fokus på madspild, økologi, sunde varer og rene varer er vigtig for vores kunder.

Hvad betyder det for Rema 1000 at få en Loyalty Award?

Det betyder rigtig meget for os at modtage en Loyalty Award på, at vi har de mest loyale kunder.
Der arbejdes hårdt og målrettet hver eneste dag i alle led for at give vores kunder en god oplevelse. Vi ønsker at give kunderne friske kvalitetsvarer hver eneste dag og gør alt for at undgå, at kunderne skal gå forgæves, og det kræver en meget fokuseret indsats. Derfor betyder det rigtig meget for motivationen, at vores kunder belønner vores medarbejdere med denne fine award.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet