Telmore vinder Loyalty Award

Telmore - Gitte RoskærVinder: Telmore
Branche: Mobil
År: 2013
Land: Danmark

Telmore har modtaget en Loyalty Award for de mest loyale mobilkunder i 2013. Prisen blev uddelt af Loyalty Group på baggrund af Telmores loyalitetsresultater i undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2013.

Gitte Roskær, kundedirektør i Telmore, siger om prisen:

Hvorfor har Telmore opnået har de mest loyale kunder?

Telmore har opnået de mest loyale kunder i branchen fordi vi er loyale overfor vores kunder. Vi siger tingene, som de er, og skriver ingenting med småt. Loyale kunder handler i virkeligheden om, hvor loyal en virksomhed er overfor sine kunder.

Hvad betyder det for Telmore at få en Loyalty Award?

Det betyder enormt meget for Telmore at vinde prisen for de mest loyale kunder. Vi er stolte af, at det vi gør betaler sig. Vi bruger prisen som "et bevis" overfor nye potentielle kunder og for at vise de eksisterende kunder, at de har valgt rigtigt. Vi sætter en stor ære i at leve op det til store ansvar det er, konstant at sikre kundetilfredshed og -loyalitet.

Presse

Se hvad pressen har skrevet om os.

 

Vores løsninger

Få overblik over vores løsninger.

 

LoyaltyNews

Få inspiration til
øget kundeloyalitet