Forside 9 Inspiration 9 Artikler ( Page 2 )

Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

Gamle kunder er guld værd

Gamle kunder er guld værd

Det er let at lade sig forblænde af vækststrategier og horderne af potentielle kunder - men du bør dog aldrig ...
Lad CX blive et fundament for vækst

Lad CX blive et fundament for vækst

Der er mange veje til vækst, men en af de mest varige går gennem gode kundeoplevelser. Vi gennemgår et par gode ...
Seks gode råd til dig, der arbejder med CX

Seks gode råd til dig, der arbejder med CX

Der er fart over CX-feltet, og nogle gange er det sundt at gøre status. Her er seks eviggyldige råd til dig, der ...
CX – Det er tid til en hovedrengøring!

CX – Det er tid til en hovedrengøring!

Hovedløse spørgsmål, anmassende undersøgelser og forkerte parametre. Det er virkeligheden i mange CX-indsatser - ...
Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Kundeorientering – sådan får du det til at ske!

Hvordan omsættes gode intentioner til konkrete forandringer og målbare resultater i arbejdet med kundeorientering? ...
Drop spareøvelsen – fokuser på optimering!

Drop spareøvelsen – fokuser på optimering!

CX kan ikke "blot" øge bundlinjen, men også sikre økonomiske gevinster - og ikke mindst besparelser - i den ...